سلام عزیزم خوبی منم امروز روز ۱۳ بود منفی شد امیدی هست بعدا مثبت بشه؟ خیلی درد پریودی دارم
من این امپولارو دارو میزنم شوهرم هنو ازمایش اسپرمشو نرفتیم خودمم عکس رنگی ندادم ب نظرت برم مطب گف از سه پریود بیا یا میتونم بعد اینک اینارو دادم برم چون باز کار دوباره کاری نکنم نظرت چیه
مامان مسلم من ی سوال دارم میشه جوابمو بدی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.