اینم جواب ازمایش پسرم تفسیرمیکنین

تصویر
۸ پاسخ

اینا رو گمونم بر حسب بزرگسالان میزنن
برا همین بعضیاشو علامت زده

پرولاکتینش بالاس احتمالا بخاطر داروهاشه

این چکاب کامله؟
یا یه ازمایش؟

پرولاکتینش خیلی بالاست
ویتامین دی خیلی پایین
انزیم کبدش نرماله
واسه پرولاکتین اختمالا ام آر آی بنویسه از غده هیپوفیز مغزش
نترس با دارو کنترل میشع

دکتر چی گفت زهرا؟

ویتامین دی پایین
پرولاکتین بالا
احتمالا عفونت داره

کمبود ویتامین دی داره . قطره بده و ببرش جلو آفتاب .
پرولاکتین هم بالاست

اینم یکیش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا ۳ سالگی
مامان رستا♥🧸 مامان رستا♥🧸 ۲ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی
مامان آدوین مامان آدوین ۲ سالگی
مامان رستاخانوم مامان رستاخانوم ۳ سالگی
مامان میلاد ومرصاد مامان میلاد ومرصاد ۳ ماهگی
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سامین 👦سلین👩 مامان سامین 👦سلین👩 ۳ سالگی
مامان إدوین مامان إدوین ۲ سالگی