سلام خانوما هم هفته من کیا واکسن توأم نزدن؟؟؟

۵ پاسخ

من زدم

همون کزاز

این چی چیه دیگ من یکی کزاز فقط اونم چون هر ده سال بود😐نزده بودم وقتش بود دیگ

بهداشت میگ باید زد اونم تا هفته36

من نزدم چی هست

سوال های مرتبط

مامان یاشار😍💙 مامان یاشار😍💙 ۷ ماهگی