چطوره؟ واقعا بگيد

تصویر
۱۳ پاسخ

خیلی خوشگل و ارزشمنده
واقعا عالیه
خدا قوت

زیباست
از چه رنگی استفاده کردید که حالت شاین و براق داره؟

خیییلییییی شیکه😍😍

چ ناز

خیلی خوبه
با تکسچر انجام دادی؟

خیلی قشنگه. من واقعا علاقه دارم تو اکسپلور و تو گالری همش از اینا ذخیره کردم قسمت نمیشه برم وسایل بخرم امتحان کنم .سخته؟ هزینه وسایلش چقدره؟ هر تابلو چقدر زمان میبره. تو خونه میشه انجام داد؟

عالی و ظریف

عاااالی عزیزم

خیلی خیلی خوشگله

عالیه خداقوت عزیزم

چه قشنگ

نه زیاد خوب نه خیلی بد
خداروشکر زندگی در جریانه ، ما هم شنا بلد و نابلد به هم کمک میدیم و توی این جریان راهی هستیم
بی شک دریای خدا جای سکون و آرامتری از رودخونه ی دنیاست 🩵

خوشگله 😍

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۴ سالگی
مامان ارشیا مامان ارشیا ۴ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۴ سالگی
مامان ارشیا مامان ارشیا ۴ سالگی
مامان هلسا مامان هلسا ۴ سالگی
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 ۵ سالگی