مامانا با این چجوری اوتمیل. درست کنم؟

تصویر
۳ پاسخ

روش نوشته یه پیمونه جو دو سرپرک با ۴پیمونه اب بزار بپزه. من موز له شده یا سیب پخته شده قاطیش کردم.موزو بیشتر دوس داشت

خرماهم برای شیرینیش میتونی بزنی

با ی فنجون اب یا شیر بذار با شعله ملایم بپزه
بعد ک سرد شد موز له کن بریز داخلش
یا مغزیجات
من یک کوچولو دارچینم میزنم

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ سالگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان صدرا مامان صدرا ۹ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی
مامان آقا رادمهر🩵 مامان آقا رادمهر🩵 ۱۷ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان نیکا مامان نیکا ۹ ماهگی