مامانای اصفهانی قیمت nst تو بیمارستان عسگریه چنده؟

۳ پاسخ

یاخدا اونسال ک من میرفتم ازادش۵۰تومن بود انگار ن انگار فقط۴سال گذشته شده۱۴.۱۵برابر

منم دکترم برام ان اس تی نوشته.گفته هفته ای دوبار برو.تو این برنامه پرسیدم بیشتریا گفتند بیمارستان بهشتی میگیره.قیمتشم حدود ۱۰۰تومانه

من بیمارستان زهرای مرضیه ۶۹۵ شد انگار

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد