اینکه میگن جنین پسر دیرتر به دنیا میاد راسته؟

۲۰ پاسخ

پسر زود میاد دختر دیر

نه والا من پسر دارم ۳۶هفته۲روز زایمان کردم کیسه ابم پاره شود طبیعی بودم چرت پرت هایی ک میگن گوش ندین هرچی صلاح قسمت باشه همه چیز دست خداوند متعال هست عزیزم تاخدا نخواهد هیچ برگی از درخت نمیوفته قشنگم 🌺

انشاالله که دروغه

مثل اینکه راسته چون من بچم پسره ولی هنوز خبری نشده از اومدنش😂😂😂

خدا کنه دروغ باشه

من پسر بودم ۳۸ هفته و یک روز زایمان کردم

نه بابا پسر من ۳۷ هفته و خرده‌ای بود دنیا اومد. تازه میگن بچه‌ی اول دیرتر دنیا میاد ولی پسرم زود دنیا اومد

خدا نکی خدات نوعه بین کم نُقط گَن بع 😑😂💔

من پسراولم ۳۷هفته و۱روزبه دنیااومددومیم حالا۳۷هفته۴روزم خبری نیست دکترم وقت داده ۱۸ام

ارعههههههه مثل منننننننننن خدااااااا😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

من ۳۴ هفته زایمان کردم

خیر من ۳۷هفته و ۴روز کیسه آبم پاره شد

منم ۳۷ و۵ زایمان کردم پسرمو. دخترم ۴۱ هفته تمام شد زایمان کردم

من دختر دارم و هنوز نزاییدم و درد زایمان ندارم 😁

ن والا پسر من عجله داشت سر 38هفته دقیق زد کیسه ابو پاره کرد
ولی دخترم دیر اومد سر 38هفته و 5روز ک میشه 39 هفته بدنیا اومد اونم دکتر اونموقعه بهم نامه داد وگرنه دخترم حالا حالامیموند انقد ناز داشت 😂

نه اصلا

😐چ ربطی داره

😓😓😓

نه عزیزم من ۳۸ هفته و ۴ روز زایمان کردم

منم شنیدم

سوال های مرتبط