دوستان بیمارستان غرضی اپیدورال داره ؟

۳ پاسخ

ن
ب دکار بگو اسپینال و گاز برارت میاره

اره عزیزم داره ولی باید ۶ ۷ سانت بشی تا بزنن وقتی میری داخل اتاق متخصص بیهوشی میاد ازت امضا میگیره بعد میگه هروقت دردت شدید شدو ۶ ۷ سانت بودی صدام کن میام میزنم برات

منم میخام بدونم، یادمه دو سال پیش ک خاستم زایمان کنم یکی از دکترهاش گفت داره ولی جدیدا تو سایت پرسیدم کسی نگفت ک داره

سوال های مرتبط

مامان دونه برف❄️🌱 مامان دونه برف❄️🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان Hakan مامان Hakan روزهای ابتدایی تولد