۶ پاسخ

منم موقعه خواب فقط نبضش

اگه یه وقتایی حرکت آرومتره عیب نداره ؟؟؟؟؟؟

تقریبا اره

بله شبا و ظهرا بیشتره

ارع چند روزی هست کامل حسش میکنم هر روز

شبا بیشتر حس میکنم روزا نمیفهمم

سوال های مرتبط

مامان بشــه 🥹🩵 مامان بشــه 🥹🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری