۷ پاسخ

من بیست روز پیش ای وی اف کردم دستشویی فرنگی هم استفاده نکردم مثبت شدم
دو نفر دیگه هم با من ای وی اف کردن اونا هم دستشویی معمولی میرفتن اونا هم مثبت شدن

من ای یو ای کردم عادی کارا روزمره بکن

فرقی نداره ولی فرنگی بهتره

سلام عزیزم.بهترین کار استفاده از فرنگی هست .پله هم زیاد بالا نرو

گلم شما اگه ای یو ای کردین میپرسم ، قبلش عکس رنگی گرفتید؟

میگن فرقی نداره ولی خب فرنگی فشار کمتر میاد بهتره

برا ای یو ای نه مهم نیس

سوال های مرتبط