توی اقدامم میتونم زعفران بخورم?

۸ پاسخ

اره خوبه ک

میگن زیادی رحم شل میکنع

آره خوب هم هست نزدیک پریودی نخور

اره بابا ربطی نداره

نه نخوربهتره

نههه اصلا

بهتره زیاد نخوری شاید لقاح تشکیل شده باشه خبر نداشته باشی

هنوز جنین تشکیل نشده که بخور

سوال های مرتبط

مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان گردو😍 مامان گردو😍 هفته سیزدهم بارداری