۸ پاسخ

اصفهان من بیمارستان خصوصی میرم ۵۰۰

مگه نمیگن انقباض زایمانم اگه داشته باشی داخلش مشخصه؟!

چیه nst?

البته این شهرا ک من هستم رایگان تو زایشگاها

بیمارستانا میگیرن

من میرم مطب دکترم 300 ان اس تی 400 هم ویزیت

بیمارستان دولتی۴۰تومنه

بیمارستان دولتی شهرما رایگانه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی