سلام خوابم میاد,,چرا نمیخوابن شبها🥴

۲ پاسخ

سرویس شدم بخدا

منم هی دلمو خوش میکنم میگم بعد امپول 4ماهگی میخابه🤒🤒🤒

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان پناه و پارساجان مامان پناه و پارساجان ۱۰ ماهگی
مامان ۳ قلوها🩷🩵🩷 مامان ۳ قلوها🩷🩵🩷 ۱۴ ماهگی
مامان نفس و فندق🥜 مامان نفس و فندق🥜 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۷ ماهگی
مامان گرشا مامان گرشا ۶ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۱۱ ماهگی