۸ پاسخ

۳۶۰ انجام دادم

مطب دکتر خودش برام انجام داد واژینال 100 گرفت

من با بیمه ۸۸۰ شد

من با بیمه شد ۶۰۰ و خورده ای

من حدود ۴۰۰ دادم

من انجام دادم ۵۵۰

بیمه قبول نمیکنه کلا سنو رو

من سونو واژینال انجام داد ٣۵٠ بابیمه سلامت

سوال های مرتبط

مامان رادمان🥭 مامان رادمان🥭 هفته سی‌وششم بارداری