مامانا خوشگل جواب ازمایش ادرار دخترم کسی میتونه بگه

تصویر
۱ پاسخ

- pH کمی قلیایی (8) ممکن است نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد، به‌ویژه اگر علائمی مانند سوزش ادرار وجود داشته باشد.
- وجود 1-2 WBC می‌تواند طبیعی باشد یا نشان‌دهنده التهاب خفیف (در صورت وجود علائم، کشت ادرار توصیه می‌شود).
- در صورت عدم علائم بالینی (مانند درد یا تب)، احتمالاً نیاز به اقدام اضافی نیست. در غیر این صورت، مشورت با پزشک توصیه می‌شود.

**تذکر:** تفسیر نتایج باید همراه با علائم بیمار و نظر پزشک معالج باشد.

سوال های مرتبط

مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری