انبه تو بارداری خوبه

۶ پاسخ

اینو یه پیج که درمورد تغذیه دوران بارداری و شیردهی میگه گذاشته بود

تصویر

تا هفته شما خوبه ولی آخرا بارداری دیکه نخور

من خود انبه رو از وقتی باردار شدم خالی دوست ندارم🥲 ولی عاااااشق شیر انبه ام😋خودم درست میکنم تو خونه هفته ای دو سه بار می خورم

اره بخور

ولا به من گفتن اخرش نخور گرمه باعث زردی میشه من خیلی دوس داشتم میخوردم نوشته بود خوبه

امیدوارم خوب باشه چون من چند روزه دارم میخورم😋😋😋

سوال های مرتبط

مامان دیارجانم مامان دیارجانم ۲ ماهگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان پناه و پونه مامان پناه و پونه ۹ ماهگی
مامان شایلین مامان شایلین ۵ ماهگی
مامان رادین👶🏻🩵 مامان رادین👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری