خانما کسی از این محافظ سر خریده ؟ بدرد خورده ؟

تصویر
۴ پاسخ

والا من گرفتم ولی انگار واسه کمدخریدم
اصلا نمیذاره براش استفاده کنیم همش دوسداره ببینه چیه

نه من کلاهی گرفتم خیلی بهتره
این فقط محافظ پشت سره

خودش درشون میارن میندازن اونطرف پسر من کارش همینه

من دارم هم کلاهی هم از اینا اصلا نمیذاره براش استفاده کنم

سوال های مرتبط

مامان 👶arvin مامان 👶arvin ۷ ماهگی