۴ پاسخ

شیر پاستوریزه بهتر از استریلیزه هست. چون توی استریلیزه باکتری‌های مفید شیر هم از بین میرن

پاکتی ماندکاریش بالاس مواد نگهدارنده زیاد توشه بطری ها نگهدارنده ندارن ۵ روز اعتبار دارن

بیشتر قوطی میفروشن

هیچ فرقی

سوال های مرتبط

مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی
مامان ویهان‌ امیری مامان ویهان‌ امیری ۱۳ ماهگی
مامان ✨دنیز کوچولو🦄 مامان ✨دنیز کوچولو🦄 ۲ سالگی