خانوما هزینه ی سونوآنومالی چقدره؟

۳ پاسخ

اگر تکمیلی دارین کلینیک جی قرارداد داره هزینه ای نمیشه براتون

سلام عزیزم منم اصفهانم...مرکز رسا تو شهرک سلامت قسمت سونو تازه تشکیل دادن و برای همین قیمت ها خیلی مناسبه با بیمه هم قرارداد دارن..پرسیدم گفت با تامین اجتماعی حدود۸۰۰
من nt مو اونجا رفتم خیلی خوب بود..تمییز و بزرگ و عاللی

من او۶۰۰دادم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سپهر مامان سپهر هفته چهاردهم بارداری
مامان ارشاد مامان ارشاد ۵ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری