خانوما اگه ده روز بعد آزادسازی بیبی چک بزنیم نشون میده؟

۶ پاسخ

نه ۱۶ روز بعد مال من نشون داد

نه دکترم گفت روز ۱۲

بعد۱۴روز

مگه زودپزی ک ده روز بعد نشون بود ۱۴ تا۱۸ روز بعد معمولا

نه کاذبع از روز ۱۳ب بعد باید نشون بده من امروز زدم منفی❤️‍🩹

بستگی داره لقاحت کی گرفته باشه
من ده روز بعد زدم منفی بود

سوال های مرتبط

مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری