بلاخره خونه ما هم بو نینی گرفت🥺❤️

تصویر
۱۴ پاسخ

نمی‌دونم چرا ولی این عکست خیلی حس قشنگی بهم داد ممنون ازت🤍

چه لباسای خوشگلیی
ان شاالله بسلامتی
با شوینده بشوریم یا آب خالی؟

وای خدا چه نازه لحظه شماری میکنم به این مرحله و بستن ساک برسم

چه تصویر قشنگی🥹😍

واای منم منتظرم کمد و تخت بگیرم بچینم فیلم بگیرم بعد این صحنه رو تماشا کنم
میترسم الان بشورمشون نتونم قشنگ مرتب بچینمشون

ای ننه خوشبو ترین بو دنیاست

مبارک باشه عزیزم
ان شاءالله به دل خوش و تن سالم بپوشه😍

ای خدا ❤️❤️ انشاالله همیشه سالم باشه
عزیزک چند هفته زایمان کردی

ای خدااااا. جون دل... خونه ماهم الان لباسا پهنه.... ولی شستمشون چروک شد. میخوام اتو کنم میترسم بافت لباس شل و ول بشه

عزیزم😍😍🥹🥹من دلم ضعف رفت اصلا😍😍😍

آخ ناناز🥰😍

بسلامتی عزیزم شما رخت آویز برای لباس کودک جدا میخرید با سیسمونی یا نیازی نیست ؟

ای خداااا😍😍😍 به سلامتی

ای خدااا🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان لوبیا 🌸 مامان لوبیا 🌸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ناردونه مامان ناردونه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ارش مامان ارش ۱ ماهگی
مامان نلین🧸🎀 مامان نلین🧸🎀 ۱ ماهگی
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان αунαη🩶👼🏻 مامان αунαη🩶👼🏻 ۲ ماهگی