خانوما آزیترومایسین تو شیردهی مجازه؟

۴ پاسخ

آره میشه خورد

من خوردم مشکلی نداشت

آره مشکلی نداره من چند بار سرما خوردم دکتر داده حتی ب خود بچه ام ازیترومایسین میدن ک

سلام نه

سوال های مرتبط

مامان ملودی خانوم🎀😍 مامان ملودی خانوم🎀😍 ۱۰ ماهگی
مامان مهلا خانوم مامان مهلا خانوم ۱۷ ماهگی
مامان پیشی کوچولو مامان پیشی کوچولو ۶ ماهگی
مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی
مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی
مامان جوجوک🐣 مامان جوجوک🐣 ۱۵ ماهگی