جواب سنوم چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

ماشالا تو ۳۸ هفته وزنش خیلی خوبه.فکر کتم تا موقع بدنیا اومدن ۴ کیلو بشه😍😍

عزیزم قبل این سونو چند هفته رفته بودی؟چند کیلو بود؟

ماشاالله وزنش خوبه بیشتر چی میخوری عزیزم

عالیه ولی چرا دست نویسه

خوبه ماشالله تپله

با خودکار نوشته؟؟؟ چه جالب

سوال های مرتبط

مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۷ ماهگی
مامان سوژین🧸💖 مامان سوژین🧸💖 ۸ ماهگی
مامان پریا مامان پریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نــفسـم🤍💞 مامان نــفسـم🤍💞 ۷ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان وروجک مامان وروجک ۷ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۶ ماهگی