کیا تو بیمارستان تخت جمشید زایمان کردن به تازگی

۴ پاسخ

مامان تخت جمشید خصوصی یا دولتی طبیعی چنده زایمان. بیمه تکمیلی هم دارم

سلام مامانا. منم میخوام برم تخت جمشید. درسته که میگن ساک میدن و نیاز نیست هیچی ببریم؟

من چهارشنبه میرم ایشالا.قبلشم همه خاله هام اخریشو همین چندماه پیش خواهرشوهرم زایمان کرده بود

نمیدونم من تعریفشو خیلی شنیدیم
دکترتون کیه؟

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد