سلام عزیزان من با 13,روز تاخیر بی بی چک زدم منفی شد

۴ پاسخ

برو دکتر حتما تحت درمان باش بزار سونو بنویسه ی وقت های هست که آزمایش هم نشون نمی‌ده خواهر جاریم اینطوری بود
چیزی نخور که باعث سقط بشه همچنین فردا هم برو دکترت

تنبلی داری ؟

عزیزم .پس منتظرباش که پریود بشی

سلام شما باردار نیستی به نظرم . اگه بودی حتما نشون میداد
ولی واسه اینکه مطمئن بشی یه آزمایش بده

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شومبول طلا💙 مامان شومبول طلا💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
معجزه الهی ❤ معجزه الهی ❤ قصد بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری