بچه ها بنظرتون رحم اجاره ای ۴۰۰میلبون خوبه

۱۰ پاسخ

ن کمه

اگه خیلی نیاز داری و خرج خورد و خوراک و لباس و اینا رو هم میدن و خوش ویار و خوش زایی خوبه ولی به پول راضی نشو بگو الان ۴۰۰ ملیون مثلا ۵۰ گرم طلا میشه شما ۹ ماه بعد بهم ۵۰ گرم طلا بدید یا دلار چون معلوم نیست ۹ ماه دیگه ایین ۴۰۰ به درد بخوره

اره والا.اینهمه مازن ها مفت و مجانی بچه میترسم آخرم نه هوامونو دارن نه قدر می‌دونن.

عزیزم شماره بذار برام

من معرفی میکنم ۴۵۰ماهی ۸سراغ دارم

اگه قبول کردی مکتوب کن بنویسید بعدا نزنن زیرش خرج خورد و خوراک همه چیزو

آره خوبه .ماهیانه هم چیزی میدن؟

فک کنم کمه

والا یکی بود اینجا میگفت بش پیشنهاد دادن ۳۲۰ یا ۳۸۰ یادم نیست

خودت میخوای بشی؟

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۳ سالگی
مامان فندق مامان فندق هفته هفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان محمد محسن مامان محمد محسن ۳ سالگی