۸ پاسخ

خرماام بخورم

چه بدبایدبرم فردا

من 39هفتم الان دردامم نیومدچکارکنم نمیدونم

اگ‌میخای واژینال استفاده کنی فرق نداره ک‌بگیر ۵۰۰روزی دوتا بذار

اینارو دکترت باید بهت بده

استفاده نکردم نمیدونم

درد داره آخه من عفونت کردم میترسم برم 39هفتمه

سلام عزیزم شمارفتین معاینه لگن چجوریه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی