خانما بچم اسهال گرفته چیکارش کنم چی بهش بدم؟

۳ پاسخ

بهش بارهنگ دم کن

قطره پدی لاکت بده

احتمالااز دندونش میخواد درآره هرچند ببری دکتر میگ ربطی به دندون نداره اما بنظر من از تجربم میگم ربط داره

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱۶ ماهگی
مامان ❤️nafas مامان ❤️nafas هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ابوالفضل 🐥🌻🙂 مامان ابوالفضل 🐥🌻🙂 ۱ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۳ ماهگی