خانما بچم خیلی شیر میخورعه بنظرتون مشکلی ندارع

۵ پاسخ

اضافه وزن داره ؟

برای منم هر دوساعت میخوره منم بیشتر شیر خشک میخوره سه چهار بار شیر خودم میخوره

مشکلی نداره فقط خسته میشی رمرور
لاکتاول بخور شیرت چربتر میشه راحت تر سیر میشه

منم ،منو میبینه فقط شیر میخواد🫠

نه عزیزم دختر منم همینجوریه خیلی تقاضای شیر میکنه 😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان لطف خدا
سلنا مامان لطف خدا سلنا ۷ ماهگی