۱۰ پاسخ

نه عزیزم کاملا نرمال و استاندار هست

۲۳۶۰بود ازمن

من الان مطب دکترم واسه سونو🫠 هنوز نوبتم نیومده

۳۳هفتع ۲کیلوبود گف کمه

خوبه نرماله

من ۳۳ هفته ۲۲۵۰ بود

نه خیلیم خوبه

توی هفته ۱۹ تا۲۲ نرفتید سنو
می‌خوام ببینم وزنش چقدر بوده

من ۳۲ هفته ۱۷۸۰ بود وقتی به دنیا اومد۲۸۹۰ ۱

یکم بیشتر باید باشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان حسین و حسنا❤️ مامان حسین و حسنا❤️ ۴ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان دلوین🩷👧🏻 مامان دلوین🩷👧🏻 ۳ ماهگی