۹ پاسخ

همیشه سویق میدم بهش با یک لیوان شیر

آخه مگه نمیگن شکر ندید

هر چی دستور صبحونه س دارم نگا میکنم
شکر داره توشون

چیکار کنم

نیمرو، آبپز، پنکک، نون و خانه ، نون و پنیر، عدسی، املت، اکثرا همون نیمرو یا آبپز میدم بقیه رو کمتر

فرنی دوست داره دخترم پسرم کم میخوره

من پنیر وتخم مرغ

من خیلی تنوع میدم
ینی قبل از اینکه برم سر کار یا براش درست میکنم یا به مامانم میگم اینو واسش درست کن
ولی نیلا فقط عاشق نشاسته با طعم و ترکیبات مختلفه 😐😂

تخمرغ
خامه
پنیر و گردو
نیمرو
کره مربا

تخم مرغ
کره عسل

تخم مرغ و خرماا باهم درست میکنم
خامه عسلی
پنیرگردو
پنکیک
کره محلی و مربا

سوال های مرتبط

مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی
مامان دِنیز🌊 مامان دِنیز🌊 ۳ سالگی
مامان آقا آریان مامان آقا آریان ۳ سالگی
مامان فندق و گردو مامان فندق و گردو ۳ سالگی
مامان جاناوتودلی🤰🏻 مامان جاناوتودلی🤰🏻 هفته هشتم بارداری