مولتی ویتامین پدیابست هم بو داره؟

۷ پاسخ

پسر من دوسش نداشت اما ویواکیدز خوب میخوره

طعم و بوی خوبی میده،من چند مدل امتحان کردم پسرم نخورد فقط پدیا خورد

اره خیلی بدبوعه

همه مولتیا بو دارن

ولی من ک ب پسرم میدم دوس داره
قطره های دیگ رو نمیخوره

اره عزیزم

بوی سنیچ پرتقالی میده🥴

سوال های مرتبط

مامان پسرک جذابم مامان پسرک جذابم ۱۰ ماهگی
مامان محمــد صــدرا👶🏻🫀💋 مامان محمــد صــدرا👶🏻🫀💋 ۸ ماهگی