خانما سونوگرافی ۳۷ هفته واقعا واجه بریم یانه؟؟

۵ پاسخ

من چون سزارین اختیاری بودم نرفتم

اينهمه. رفتي اونم برو حتما

به من گفته ۳۸برو حالا ۲۵نوبت گرفتم انشالله تا اونموقع میزام🤣

نمیدونم منم‌دیروز رفتم
هفته ۳۳ هم سونو داده بودم

دکتربمن گفت38

سوال های مرتبط

مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی 😍😍 مامان فسقلی 😍😍 ۳ ماهگی
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری💙😍 مامان پسری💙😍 هفته سی‌وپنجم بارداری