همیشه ت فکر اینم نی نی چ شکلیه خداااا😍😍😍😍

۹ پاسخ

انشاالله سالم باشه عزیزم
من یدونه دختر دارم
ولی بازم میگم خدایا ب کی میکشه پسرم

منم همش تصور می‌کنم چه شکلیه

منم هی می گفتم چطوری درمیاد ولی ترکیبی شد مث منو باباش

اسمشوچی گذاشتی؟👼🏻

هرکی ژنش قوی باشه
دخترم ب خانواده ما رفت

حالا انشاالله پسملی هم ب داییاش بره🙏🏻

منم همینطور 🥲🥰

خیلی حس قشنگیه اخی🥺✨❤💋🤗

شکل سنوشه

منممممممم🥰🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی
مامان لنیا مامان لنیا ۳ ماهگی