سلام خانما اسم النا قشنگه؟

۲ پاسخ

خیلییییی قشنگه
من خیلی این اسم رو دوست دارم
توی اسم های دخترانه تنها اسمی هست عاشقشم
ولی قسمت نشد بچه ام دختر باشه بزارم النا

من ک عاشق این اسمم ، اسم دختر اولم النا گذاشتم الان دومی رو باردارم هیچ اسمی ب دلم نمی شینه جز النا بازم دلم میخاد بزارم النا بس ک دوست دارم این اسمو

سوال های مرتبط

مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۵ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
بابای فلورا بابای فلورا ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری