خانوما کیا بیمارستان آرمان سزارین کردن؟

۸ پاسخ

اره واقعا راضی بودم رسیدگی شون عالی بود حتی نمیزاشتن پوشاک بچه رو عوض کنیم خودشون عوض میکردن

۴۳ میلیون شد کلا نه بچمو نگه نداشتن خیلی راضی بودم

منم دکترم رئیسیه متاسفانه فقط با آرمان کار میکنه آرمانم شنیدم آنلاین نیست وگرنه پیش خودش زایمان میکردم

بیمارستان آرمان آنلاینه بیمش؟

انشاالله که کارش خوب باشه

۴۳ تومن گفتن

بیمارستان آرمان

من 4سال پیش و ده روز دیگ ان شاءالله

سوال های مرتبط

مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نویان جوووونم مامان نویان جوووونم روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوشولو🧿🎀 مامان فندق کوشولو🧿🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیلا مامان لیلا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Emad💙 مامان Emad💙 هفته سی‌وچهارم بارداری