۱۰ پاسخ

عزیزم جنسیت چی شد؟

دختره

من که زیاد نمی‌فهمم ولی حسم میگه دختره. علائمات چیه

حدس اولین غربالگری کدوما درست بوده تا حالا؟

دختره

خو باید از علائماش بفهمی😐

جمجمه و پیشونی و.... میگه دختره

تشخیص فقط دکتر سونو میده
اینایی که میگن دختره پسره حدس میزنن فقط

دختره

حسم میگه پسره احتمال بهت ندادن

سوال های مرتبط

مامان دردونه💛🐣🌻 مامان دردونه💛🐣🌻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته سی‌وششم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمین مامان آرمین هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری