سلام خانما،کسی با اوابوست باردار شده؟!

۳ پاسخ

من با اواهلث باردار شدم همون اولین بار اقدام گرفت البته دکتر برام نوشته بود

دو ماه خوردم باردار نشدم

من الان باردارم با اوابوست

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها هفته سی‌ویکم بارداری