۳ پاسخ

خیلی منتظر علائمی، زیاد بهشون توجه نکن بانو جان، خدای نکرده باز منفی شه غصت میگیره، بیخیال باش و دو روز دیگه تست بزن،ان شاءالله همین دفعه مثبت میشه و میری آزمایش.

دنبال کردن درد و علائم باعث استرس میشه
کلا هیچ چیز جدی نگیر بسپار بخدا

خب عزیزم چرا آزمایش نمیدی

سوال های مرتبط

مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری