۳ پاسخ

سلام عزیزم .ببخشید میپرسم
مراکز دولتی اکو قلب انجام دادین یا خصوصی؟
و اینکه راضی بودین؟

فداتشم اندازه و ضخامت بطن هاش طبیعیه دریچه های قلبش هم نرماله
هیچ مشکلی ندارع
ضربان قلبش هم 154هست ریتم قلبش هم منظمه
هیچ ناهنجاری قلبی هم وجود نداره

نرماله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامانِ نیهاد مامان مامانِ نیهاد ۲ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی