خانمای باردار کسی با یه فولی هم باردارشده؟؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

کلا ماهی یدونه فقط ازاد میشه چخبره ؟! مگ قرصا و امپولای تحریکی بزنی و بخوری طبیعیش یکیه

ی فولیکول بسه 😅
خب همه بارداری ها با ی فولیکوله

سلام وقت بخیر.
عزیزان دلم ی گروه برای خانم های اقدامی اختصاص داده شده.
در روبیکا
که سوال ها و تجربه ها تون رو. به همه منتقل کنید هرکس دوست داشت بیاد
آیدی زیر رو کپی کنه و در روبیکا پیام بده. تا لینک ارسال بشه
@Mmahla1381

سوال های مرتبط

منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
مامان آیه و تودلی مامان آیه و تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری