دی سیکلومین و گرمیچر چقد میدین و چند ساعتی

۴ پاسخ

سلام شما دی سیکلومین دادی خوب بود عوارضی که نداشت ؟

گریش بخاطر دلدرد و کولیکه
قطره اینفاکول بده یکم گرونه ولی خب خوبه

دی سیکلومین اصلا نده
ی دکتر ب دختر من داده بود
دو تا دکتر بعدی گفتن خیلی هطرناکه واسه نوزاد ایست تنفسی میاره

گریپ میکسچر هر۸ساعت ۲ونیم سی سی
ولی دیگه نگفت دکتر که ادامه بدم واسه سه ماهگی که رفتیم پیش دکترش

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۵ ماهگی
مامان سلين و تودلي مامان سلين و تودلي هفته بیست‌ونهم بارداری