۲ پاسخ

سلام عزیزم من دوماهه گذاشتم راضیم
اصلا هم درد نداشتم فقط روز اول مثله پریودی درد داشتم
البته بستگی به بدن هم داره

کانال غذای کودک ما در روبیکا با بیش از ۲۰۰۰ مادر ❤️
@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهاو داداشی مامان دوقلوهاو داداشی ۱۲ ماهگی
مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 ۱ سالگی
مامان مینا و سینا مامان مینا و سینا ۱۳ ماهگی