۴ پاسخ

تا ۲۴ساعت میگن اب نزنی بهتره
بعد ازون مشکلی نداره

من بردمش دیگه نمیدونم خوب بود یابد

نه اصلا

نه تا ۷۲ساعت نباید بره

سوال های مرتبط

مامان نوبرونها مامان نوبرونها هفته هفدهم بارداری