خانما‌ کسی‌ از‌ این‌ پودر‌ به‌ بچه‌ هاشو‌ داده

تصویر
۸ پاسخ

من امشب داده دکتر از صبح قراره بدمش

من دادم ب دخترم

من کپسولش رو میدادم 5ماهش بود آخه

بچه منو اسهالی کرد

اگه اون پودرس،من هرصبح ناشتا توی ۳۰ میل شیر حل میکنم ،

برای چی خوبه ؟

من دارم میدم

من به پسرم دادم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری