خانوما برای سزارین دوم همم باید نامه گرفت یا نه

۳ پاسخ

آره باید بگیری

بله باید بگیری

از دکتر باید بگیری برای تشکیل پرونده

سوال های مرتبط

مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری