به بچهاتون عسل میدین؟

۵ پاسخ

نعععع تا بعد دوسالگیش

آره میشه...

من ندادم
ندی هم بهتره

منم دادم بهش از یکسالگی

اره من ازیکسالی بهش میدم ولی کم

سوال های مرتبط

مامان آرمان🩵 مامان آرمان🩵 ۲ سالگی
مامان جوجه🐣❤️ مامان جوجه🐣❤️ ۲ سالگی
مامان ایلیا فرفری🧒❤️ مامان ایلیا فرفری🧒❤️ ۱ سالگی
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۱۶ ماهگی