۱۴ پاسخ

طبیعیه من نمیدونم سفالیک یعنی چی؟ 🤕

دخمل من اخرین بار سفالیک از اون موقع دیگ نرفتم هنوز ببینم هنوز سفالیک یان ولی کلا تو پهلوهامههه کلاااا خیلی کم پیش میاد سمت معدم حسش کنم🥹🥹

سمت چپو راست۳۲هفته گفته بود که سفالیکه الان نمدونم ولی از همون موقع تو پهلوهام

سمت چپ شکمم و پایین نافم

زیر شکممم تو واژن

همجا بیشتر زیر معده و پهلو

اکثرا کنار نافم

چرا من فک میکردم اگه سفالیک باشه زیر قفسه سینه باید حس بشه

بیشتر سمت چپ حوالی ناف

همجا 🫠

دقیققققق تو واژن
تو شکمم با دور نافم‌حسش نمیکنم

بالای خط رویش مو و زیر دنده هام بیشتر اما انگار به داخل شکمم بیشتره

سلام اکثراهمجا بیشتر سمت بالای!شکمم

واژن بیکنیم زیر شکمم

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری