من ۴ تا آپتامیل پپتی ۲ دارم اگه کسی خواست پیام بده
عزیزم درخواست میدین
عزیزم تو روبیکا گروه داریم برای مامانای قزوینی بیاید دورهم باشیم…به ایدی زیرپیام بدید لینک بفرستم
@shima7072
من ۵تا دارم شیر خشک پسرم عوض شده
سلام من ۶ تا پپتی ۱ و دوتا پپتی ۲ دارم هرکس خواست پیام بده
من دوتا پپتی یک دارم پلمب با تاریخ اگه خواستین پیام بدین
من ۱۶عدد دارم عزیزم میخواین
من پپتی۲ دارم.قزوینم
اگه میتونی از شیرخشک ها برام عکس بفرست
من یه دونه دارم
منم به پسرم پپتی میدادم تو شهرمون گفتن دیگه این شیرخشک پخش نمیشه دکتر واسش شیرخشک سویا نوشته میدم بهش فعلا که خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.