۲ پاسخ

عرق نعنا بخور از قدیم میگن سردی کرده
چایی نبات هم بخور درست میشه منم بچم هرازگاهی اینجوریه طبیعیه

رفلاکس داره ببردکتر

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۲ ماهگی
مامان تیام کوچولو🐣 مامان تیام کوچولو🐣 ۱۵ ماهگی